星期二, 7月 19, 2005

喂...請問係未頭條日報廣告部?

我: 喂,請問係未頭條日報廣告部?
佢: 係呀,有乜幫到你?
我: 我想落個最平既廣告,請問大約幾錢?
佢: 最平牙...落個六份一黑白稿啦.
我: 心諗(份野都唔大份,六份一未好細?)...不過唔緊要啦.一日幾錢呀?
佢: 一萬蚊鬆d之麻...

即刻跌Q左落地.因為要賺10000蚊?最少要賣20000條一口餅!

12 則留言:

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

for a snack shop , is it more cost effective to distribute order forms / pamphlets to nearby offices / community centres / kaifongs rather than newspaper ads ?

Quoted from Mr. Shiu Y Yuen from his radio program last Thursday "Fung Shiu Shiu" at www.prhk.com :

" best bargain obtained - $23K full page ad at Oriental Daily vs. $30K at Metro Daily "

rm501 說...

可唔可以玩出奇不意呢,例如幫東方買十格分類廣告,要求要連續一排的位置,每格只寫個字(加細行電話),玩特出玩gimmick,應該有限錢,不過就要連續幾日登先可以給人留下印象。

純粹屎橋。 不過確實祝你生意興隆,早日autorun~~ :)

chaco 說...

你係度公開地址等我地來幫襯下先喇。

tungpo 說...

港燦說得對,零食舖派街紙宣好過賣廣告。你的客路只是附近工作或居住的人而已,犯不著搞全港宣傳。

bonbon2468 說...

多謝咁多位大佬意見, 小弟感激不盡. :)

其實原本係想成立一間網上零食速遞公司.
唔做零售, 網址為 www.yumi.com.hk

於本周五正式推出.

原本估計將有不少競爭對手出現
怎料在昨天已有超強勁對手出現

現在唯有沉著應戰
盡快搶多 D MARKET SHARE 返黎

而最快最直接最見較既方法
就係落廣告,頭條只係其中一間.

虧就預左,不過就算要死
我都要死得轟轟烈烈!!

派街紙? OF COX! ^__^
今個星期六朝早
炮台山地鐵站
見到有個傻佬派野就係我啦.

地址:炮台山新時代廣場240號鋪

rm501 說...

咁聽更加要"卓頭"o野wor~
搭線去"便利"呀,"飲食男女"呀,出篇"創業"專稿都係辦法。

bonbon2468 說...

可惜資金有限
明天開始會係
www.openrice.com 落廣告

其他希望做d免費宣傳.

rm501 說...

邦哥,你做個 icon 來比我地d blogger 幫下你賣廣告啦~~

我要一包圖哈多就夠了~ :p

又參觀過你公司的網,好似唔support firefox 喎....

bonbon2468 說...

一包圖哈多咁少,我唔信,起碼想要2包啦? haha ^__^!

icon 唔識整,慘. :(
E家只能係d forum 度講下.

唔support firefox
因為都係未識整.ai~ :(

anyway, thx four yr useful comment.

匿名 說...

How about Fax to office??
I've received ad from fax m/c daily. It's a cheap method, too. ^o^

bonbon2468 說...

i may add this later
but the cost is not cheap lei

need to buy fax machine and install a telephone line..


but will seriously consider later ga :)