星期六, 5月 22, 2004

鹿嗚春
今晚好間心,因為好耐都冇同中學d好朋友食飯。今晚難得有得食兼有人請,真係倍加開心。飯後仲直落睇埋史力加2,認真盡興。今晚餐飯認真一流,去到全場full晒,冇訂位肯定冇得食。訂左枱8点3,不過都要係出面等左大約半個鐘。有超多外國人幫襯,特別係日本人添,我記得有好多介紹香港嘅日本書都有介紹鹿嗚春,同埋 片 皮 鴨 係 日 本 賣 得 好 貴,所以有咁多日本人幫襯都好合理。呢間野俾到我既感覺同 鑽石山時既詠 藜 園 一 樣,感覺都幾懷舊下~
講返正題,呢餐飯叫左大約十樣餸,差唔多全部都清哂,質素認真唔錯。我地食左:
前菜油浸花生同酸菜-呢樣不過不失啦。
什 錦 拼 盤 - 海 蜇 幾 爽 , 其 他 一 般 啦 ~
賽 膀 蟹 - 值 得 推 介 , 尤 其 是 賽 螃 蟹 , 真 係 要 試 試 , 加 了 點 瑤 柱 的 鮮 味 , 特 別 好 味 道, 而且一 d都 唔 油 , 個汁仲超 好 味~~~
北 京 填 鴨 - 依 家 無 新 鮮 鴨 , 所 以 d鴨 都 無 咩 鴨 味 ,d肉真係唔係咁好食。不 過皮就 燒 得 好 靚 ~片 出 來 塊 塊 都 皮 脆 、 鴨 油 甘 香, 一 向 以 來 都 覺 得 吃 片 皮 鴨 要 食 肥 先 好食 , 以 薄 餅 再 夾 上 京 蔥 青 瓜 再 點乳豬 醬 , 真 係 百 吃 不 厭。
宮 爆 蝦 仁 - 小 小 酸 甜 , 無mud特別 .
魚 翅 - 唔 錯 , 算 係 睇 到 幾 大 梳 翅 ,不過老實講我唔識食翅,剩係知個汁幾好味。
我 地 最 後 加左 個 拔 絲 香 蕉。 冰火製法令香 蕉外脆內軟 ,有碎 玻 璃 糖 表 面 的 口 感 。
埋 單 一 千 四 百幾 , 以 食 物 水 準 計 是 物 有 所 值 。
另 外 最 要 讚 賞 o既 係 部 長 先 生 , 好 好 禮 貌 , 幾 玩 得 ~
今次食得咁開心,真係要多謝2個人。
多謝Salin, 多謝呀B~ ^__^
地址:尖沙咀麼地道42號二樓
電話:2366-4012

沒有留言: