星期五, 4月 08, 2005

與黃國英見面

從蘋果黃國英個專攔得知,佢係聽日會有個期權講座。黃國英係我一位比較敬佩既股評人。佢善於發掘工業股,推崇價值投資法,成功例子隨手就有富士高,勝獅貨櫃,太平洋恩利等等。佢最常提及買股票最緊要講"值博率"。呢三個字幫我虧少唔少錢。

不過唔可以否認既係佢近年真係幾運滯,始終股票係有賭博成分,機關算盡仍有虧錢既可能。搞到佢自己既核心價值都動搖左,結果輸得仲金。另一位同佢同撈同煲既,首推壹仔入面既tony。最近連舊年個股票倉都冇再登,因為紀錄認真麻麻。

以上兩位股評人都係我最尊敬既,係佢地身上我學唔少亦賺唔少。一曰為師終生為師,尊敬佢地,係一世既。

聽日可見其一,諗起都興奮! :p

10 則留言:

rm501 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
rm501 說...

想起當年張大教授未出走時,我在曹仁超的專欄見到寫他會幾時幾時到書展,我都好興奮呀~~

果日仲去搵張大教授簽名同影相tim 呀~ :p

heheehe~ 完全 get 到你的興奮~ :)

匿名 說...

bonbon :

黃國英轉左做資產管理後,除左怕申報規定 / 利益衝突少左介紹股票外 (太多好野已經被發掘出來亦係原因) 覺唔覺佢寫文章既風格同以前有分別 ?

bonbon2468 說...

變得無稜兩可.

之前講得太具體(eg 個市本週會升見15000),結果出事人地就"dou"得番,因為其他股評人個個都會講個市本週若升有機見15000, 跌既就有機落番13450,即係mud都冇講過,但肯定唔洗咩獲.)佢就要硬食.e家佢似乎都加入左佢地既行列. :(

Florence Lai 黎凱欣 說...

可以理解,股評家現在唔敢博到盡,希望你與黃國英見面後,得到想要的資訊吧

bonbon2468 說...

好開心呢.

匿名 說...

佢也是我少數欣賞的投資者,最少佢會合併基本(好似早前講1050本年報)同技術,而且講野幾公正。

我最壞念佢的頹廢look同講野態度,你地今日有冇見到呢?

匿名 說...

張大教授就出書,這本從新編輯的書應值得期待,rm你等下啦。我宜家時不時也會睇番賣吉者言的。

bonbon2468 說...

賣吉者言我極仲意.我做年宵時係書中偷唔少橋呢.

見佢時佢個look 好左呢. :)

bonbon2468 說...

不過可惜既係出席既人唔多 :(