星期三, 4月 06, 2005

大紀元時報

我每日到要搭地鐵返工,係入黃大仙地鐵站之前,實會見到有個呀伯賣香花。最近呢幾個月,仲多左個阿伯或阿婆派免費報紙”大紀元時報”。

見免費緊拎份黎睇,一望頭版就開宗明義反共。每日都刊登大陸每日退共黨人數,當然傻既都知係吹水。心諗直覺上又係法輪功搞鬼。但係粗略一睇份報紙又唔覺有大大篇法輪功教義呀,李洪志幅靚仔相呀咁,咁就開始懷疑反共班友仔mud今次咁揼本,事關搞一份免費報紙肯定唔平,仲要係幾乎可以肯定冇廣告補助既添。

姑勿論佢d政治文章,佢既副刊都算做得唔錯,內容真係幾充實。作為一份免費報紙簡直超班。

不過最後都發覺呢份報紙係同法輪功有關既,因為我係副刊入面見到亦係唯一同法輪功有直接關係既三個字”真,善,忍”。今次仲唔斷正! :p

初時都覺得呢份報紙都注定係同文匯大公同一命運,永遠小眾永不入流,因此不以為意。但幾個月後既今日越諗越唔對路。好似我咁我會攞而同時亦會買蘋果。但大紀元只會望幾眼既jei。但若果上年紀又冇mud錢,連每日攞六蚊都有困難,每日消磨時間就可能就係份大紀元。呢班就係佢地既核心讀者群,即係維園阿伯、盧少蘭果類人,最易受人影響,最易控制果班人,咁就真係可大可少。

而且e我所見佢地既傳教方式亦有長足進步。你可見佢由本來既硬推銷,即係法輪大法好,法輪功書藉等。直接思想貫輸大多不為人所接受。現在則照我估計佢地希望藉大紀元時報作軟推銷,表面反共暗裹推銷法輪大法,真係一絕。

據我所知,現左最少在黃大仙及柴灣地鐵站有派大紀元時報。而且在深水步近鴨寨街長期掛住大量法輪大法d展板。種種跡象顯示似乎法輪功行勳有積極化既趨勢,今年係o5年,離o8奧運有三年,夠竟佢地會唔會為將來某些大型行動在香港做緊準備呢,大家不妨晰目以侍。

2 則留言:

rm501 說...

除了"大紀元時報",網上還有一個"大紀元新聞網"。 海外有一個電視台叫"大唐電視"都是同一路..... 不過份報紙密密麻麻都係字,比信報的更多更密,要閱讀它真是費心勞力,阿伯們可能有時間,但卻欠眼力...... 想增加它們的影響力仲要執執先得。

bonbon2468 說...

不過份報紙密密麻麻都係字,比信報的更多更密,要閱讀它真是費心勞力.

呢樣係真. :)

不過咁大搞作,d輪工d人都幾有米!