星期五, 2月 25, 2005

去澳州讀書

係TC讀完個課程,可以係醫院裹找到一份工作。這種程況,薪高糧又準,巳經係最理想的了。可以肯定既係無得升職,如果一直有得續約做落去,爬格仔約十數年後就會到頂薪,之後就逗兩皮到蚊既人工,做又三十六唔做又三十六咁既態度做到退休,咁,就一世嘞。

我唔想。

襯仲後生,想去博下。知道澳州有個課程,讀四年每年約十萬。但學成歸來之後真係不可同日而遇,人工不但三級跳,前境仲一片光明!

但係現實環境又唔容許我咁做,雙親退休,兩個妹又未出身,唔通就咁就犧牲自己黎成全佢地?夠竟會唔會有兩全其美既辨法呢……要決定又要快,不知不覺間,原來自己已茫茫然站在人生交叉點之上。

7 則留言:

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

TC 是那間院校,另外你所講既醫院是否澳洲既醫院 ?

bonbon2468 說...

學校來的~
好想去,不過現實又唔幾容許.

rm501 說...

lee 種情況真係要一家人攤開哂咁傾,自己係諗唔咁o家~

最好就各人攤開戶口簿詰比對方知我有幾多幾多,我的財務安排如何如何....

想去就要出聲,雙親有能力都應該會諒解既~
千祈唔好單方面估佢無o左我個份得唔得先,因為先前我都係咁放棄去英國.... 都唔開心o左一排呀。

加油~

tungpo 說...

真係要計清楚條數。我識有人原是破釡沉舟去了澳洲,結果使貴超出預算,未讀完便回來了。

匿名 說...

你係唔係肯定呢個學歷幾年之後仲值錢gar?
萬一讀完之後,要再讀o甘點算??
個人同香港個市脫節又點呢??
澳紙銀水o甘高, 要幾耐先回本gar??
唔好恨O甘多la, 你一定會O念到一條自己
O既出路. 加油AH!!

bonbon2468 說...

多謝咁多位既意見 ^__^

若果真係去澳洲

其實都係係度踏鋼線~

值唔值得?
計過不單係值得
真情係超值...

不過去之前
有d野一定解決左先
一日解決唔到
一日都冇得去.

但係解決時間係有deadline的
2年時間
下半生係上係落
成事在人
謀事在天
盡力lor~