星期六, 2月 12, 2005

上環 -- 美仔記

真係慘。十年都唔去上環一次,今曰難得有机會,就緊係即刻飛去九記整碗清湯腩伊啦‧點知行到遠處見到冇人都知mud事。即刻180度u turn轉落生記食番碗生滾粥補數啦。點知大大張紙貼住初六啟市,真係唔話香港經濟好都唔得,個個都唔洗做既!咁冇計啦。難得黎到點都要試d新野,生記轉過彎,就俾我見到呢間坐到爆晒棚既美仔記。

自己好鍾意食墨魚丸,經過銅纙彎文輝同新浦崗合利,都一定入去整番碗墨魚丸麪歎番下。

入到美仔記,典型粉麪鋪格局,都係d丸呀,牛腩牛雜咁。不過有張手晝既手打墨魚丸海報引起我既注意。唔洗講即刻整番碗墨魚丸麪先啦。碗野黎到,d墨魚丸size並唔係兵bump波咁既size, 即刻feel到應該係好野,大喜,佢既size就好似麥文記d雲吞咁樣. 一咬落去,真係唔得了,彈牙夾爽口,成粒丸都充斥住煙un既墨魚粒.真係好正好正,食完好耐好仍然齒頰留香…..真係好正!

其他未試過,三年又三年之後,一定再試下。^__^


地址: 上環蘇杭街142號鋪對面。

2 則留言:

說...

因乜上環你仲熟過我....
我只知生記!

bonbon2468 說...

唔好見笑啦,你熟我好多~