星期五, 11月 26, 2004


一笑西去

經歷過六,七十年代獅子山下生活所洗禮既人,做事認真,為人率直而老實. 他們先在學問上努力,後於同輩間競爭,因而產生一批有深厚文學根基之士,亦間接導致八,九十年代填詞界百花齊放既局面.為人知曉既有盧國占,黃霑,林振強,鄭國江,林夕及潘源良等等......他們在學問上既努力,實在令我等長於八,九十繁華年代的人汗顏.林振強及霑叔既離開,實在是香港人莫大的損失.

有如梁交道所講 "林振強的名句「不扮高深,只求傳真」,我覺得用來形容黃霑要比形容《壹週刊》還貼切。寧為真小人,不做假道學,黃霑整個人既表達也模塑出了香港人的這種價值觀。"他所付出無比既勇氣實在令小弟折服。

霑叔作詞既好歌有如恆河沙數,小弟至愛係呢首,

問我

問我歡呼聲有幾多 問我悲哭聲有幾多
我如何能夠一一去數清楚
問我點解會高興 究竟點解要苦楚
我笑住回答 講一聲 我係我

無論我有百般對 或者千般錯
全心去承受結果
面對世界一切 那怕會如何
全心保存真的我

問我得失有幾多 其實得失不必清楚
我但求能夠一一去數清楚
願我一生去到終結 無論歷盡幾許風波
我仍然能夠講一聲 我係我

我問.我思.故我在.
他的離開,我好像失去一位親人.

希望在離開的一天....
"願我一生去到終結 無論歷盡幾許風波
我仍然能夠講一聲 我係我! "









沒有留言: