星期三, 6月 02, 2004

藏元
星期四晚同D friend食飯,諗爆頭最後決定去雅蘭中心地庫搵野食。印象中個度係一個似始創中心以前或者依家既西九靛龍中心頂層food court咁普通架啫,点知落到去mud 都变晒,個度依家大約有6間新既食肆,各式其色,有coffee shopヌ有馬來野,每間餐廳D裝修都幾新穎。我哋嗰晚就入左藏元呢間日式料理, 試左:

1. 牛油煮帶子 -- 幾香,帶子大隻,不過老實講用牛油煮嘅野煮得難食真係有D難度。
2. 魚生什菜沙律 -- 頗大碟,魚生算新鮮 ~
3. 什錦天婦羅 -- 4舊,2菜2蝦,D蝦幾大隻。
4. 芝士焗日式年糕 -- 自己小食,覺得幾特別,煙煙un un咁lor。
5. 清湯煮蜆 -- D蜆比較細隻,冇mud肉食,不過個湯汁幾好味,帶有小小酒香。

睇完個Menu,我個fd就發覺D食物都幾似和民,我自己都有同感。平心而論D野食都oK既,不過相比起和民,我主觀認為和民好似好DD。食個時發生左段小插曲,話說食到中段個陣黎錯左個三文魚刺身,小事一件叫waitress攞走就算la,点知攞走左都冇30秒就有個好似高級D嘅侍應埋黎好似失憶咁又問碟三文魚係未黎錯左,都已經開始覺得有D煩。最搞笑都算係之後竟然有個女經理行埋黎又再問多一次,我心諗依家搞到好似我地叫左D野食之後唔算數,食野為左開心啫,所以拿拿林答左佢打發佢走就算。點知之後仲搞野,碟清湯煮蜆食到一半,個侍應竟然埋黎問: “同你收左佢好唔好呀?”我同d friend 真係即刻呆左,個場已經唔係多人架啦,唔洗咁快趕客下化。呢間野D服務真係"好"到你估唔到~
地址:旺角彌敦道639號雅蘭中心地庫1層利佳餚內
電話:2380-0727

沒有留言: