星期六, 6月 12, 2004

買股票實賺只得一個方法
蒙牛(2319)首日掛牌,全日收報$4.875,較招股價高24%,收獲算唔錯。唔可以話係意料之內,只可以話今次算幾好彩。我一直認為認購新股贏面較從購買市場上既股票大。當然新既上市公司如果有優質管理層,公司資產优良同埋公司處於該行業既龍頭位置,贏面亦會較其他新股大。好似蒙牛咁,公司只係幾年歷史,業務及盈利已經唔知番左幾多番(唔係貪污返黎架bor),依家仲不斷擴展緊。蒙牛亦處於大陸乳業第二位,僅次於龍頭大哥光明乳業。良好既紀錄令佢既股價更易得到支持。

不過事實係其實第一日升得咁勁,其中一個主因係因為蒙牛既保薦人摩根士丹利係市場上大手接貨。如果唔係股價好可能不升反跌,而上面d野雖然仍然係事實但係全部都會変成廢話。而邊個會知到保薦人會接貨呢?我相信係我有生之年都唔會知~

買股票實賺只得一個方法,就係要有確實既內幕消息。而邊個會知到d內幕消息呢?我只知道係我有生之年一樣都係唔會有機會知~ 不過我有方法令嬴面大d,就係睇多d分析多d。如果唔係你點會知電盈5蚊係叫抵買,德昌10蚊係鬼死咁貴!

沒有留言: