星期日, 3月 06, 2005


我給你最好的疼愛是手放開

認識李聖傑
係因為睇台灣綜藝節目"我猜我猜我猜猜"
佢地每集都會安排d最近出碟既藝人
或出書既作家上節目做嘉賓同做宣傳

歌手就一定最少要清唱番一兩段

最近睇果集有李聖傑
佢清唱左佢首主打"手放開"
把聲靚到非筆墨所能形容!

曲:方文良 | 詞:方文良

"我給你最好的疼愛是手放開
不要一張雙人床中間隔著一片海
感情的污點就留給時間慢慢漂白
把愛收進胸前左邊口袋
最好的疼愛是手放開
不想用言語拉扯所以選擇不責怪
感情就像候車月台 有人走就有人來
我的心是一個車牌 寫著等待"

回想番我地香港果d所謂歌手
恐怕都冇mud邊個新人有資格上呢個節目.Posted by Hello

沒有留言: