星期三, 5月 12, 2004

黃國英放棄了
今日睇黃國英專欄,他......他終於都敵不過殘酷現實既洗禮。最終都放棄了價值選股法(簡單來說是以公司質素作選股標準), 轉而加入跟大隊行列(即跟勢買股),市升買股,市跌買沽。我覺得真係非常極端超級失望。我支持他,睇他的專欄,很大原因是認同佢既投資方法實而不華。雖然可能表現長時期低沉,但一發圉肯定一鳴驚人。佢深明此道理,但經過長時期實踐後他自己也忍耐不住,可能因為冇耐性,但最重要的是我相信他用此理念投資賠左唔少錢。始終買股票既係人,所以佢既價值亦會因唔用人對佢既估值不同而改変,好似你認為佢係寶,而其他人就認為係草,而客觀現實就算佢真係寶,但是只要認為佢係草既人夠多,佢都只能夠顯示佢係值顆草,直到認為佢係寶既人夠多為止佢先可顯示佢係寶既本身價值。黃國英買親我覺得都係寶,理論上佢地始終有日會應該顯示佢係寶既價值,而我亦深信此,但係我亦瞭解係現實情況係可能要1年甚至更多時間由草変寶。不過可能佢認真唔好彩,買親大部份股都変草,呢樣都唔緊要,最慘係等極都唔見佢変寶,等等下都心灰意冷。但係同時又見到唔少人炒市跟風賺大錢,自己講食力就坐度等運到,相比之下就會質疑自己既價值觀, 呢樣野講真好正常, 我估唔到既係佢竟然會去到放棄呢個地部啫。而我始終會堅守價值投資法, 因為我深信有d野係始終會守得雲開見月明,如果…………………我夠長命既話!!

沒有留言: